INFORMAȚII PUBLICE

1. COMPONENTA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE SI A DIRECTORILOR

  1. COMPONENTA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
Nr. Crt. Nume Prenume Functie-Statut (interimar/final) CV Data incepere mandat Data terminare mandat Remuneratie Declaratii de avere si interese Afiliere politica
1 IONESCU CATALIN-IONUT Presedinte CA CV – Ionescu Catalin-Ionut 12.09.2025 12.09.2029 5500 Brut/Lei cf. Hot. AGA nr. 10/12.09.2025    
2 TOMA ELVIS-FLORENTIN Membru CA   12.09.2025 12.09.2029 5000 Brut/Lei cf. Hot. AGA nr. 10/12.09.2025    
3 SC PDK DINAMIK SRL – reprezentata legal prin doamna ŢONE DANIELA Membru CA CV – Tone Daniela 12.09.2025 12.09.2029 5000 Brut/Lei cf. Hot. AGA nr. 10/12.09.2025 Declaratie de avere si Declaratie de interese  
  1. COMPONENTA DIRECTORILOR
Nr. Crt. Nume Prenume Functie-Statut (interimar / final) CV Data incepere mandat Data terminare mandat Remuneratie Declaratii de avere si interese Afiliere politica
1 VLAD GHEORGHE Director General (interimar) CV – Vlad Gheorghe 01.10.2024 30.09.2025 17093 Brut/Lei Declaratie de avere si Declaratie de interese  
  1. PROCEDURA PRIN CARE S-A FACUT SELECTIA MEMBRILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE/DIRECTORULUI GENERAL

– Plan de selectie – Consiliul de Administratie al U.T.P. Giurgiu S.A.

  1. SCRISOAREA DE ASTEPTARI

– Scrisoarea de asteptari privind Consiliul de Administratie al U.T.P. Giurgiu S.A.

  1. CONTRACTUL DE MANDAT
  • CONTRACTUL DE MANDAT AL DIRECTORULUI GENERAL

VLAD GHEORGHE- DIRECTOR GENERAL CONTRACT DE MANDAT NR.4518/2024

CONTRACT DE MANDAT VLAD GHEORGHE

– ACT ADITIONAL LA CONTRACTUL DE MANDAT VLAD GHEORGHE

– ACT ADITIONAL NR. 2 LA CONTRACTUL DE MANDAT VLAD GHEORGHE

  1. BUGETULPENTRU INVESTITII IN FIECARE DINTRE ULTIMII 3 ANI FINANCIARI

ANUL 2022 – HOTARAREA A.G.A. nr. 3 din 2022 SI HOTARAREA A.G.A. nr. 12 din 2022

ANUL 2023 – HOTARAREA A.G.A. nr. 2 din 2023

ANUL 2024 – HOTARAREA A.G.A. nr. 3 din 2024

  1. CHELTUIELI TOTALE CU PERSONALUL
AN FINANCIAR CHELTUIELI PEROSNALUL
2022 5.115.164
2023 6.255.634
2024 6.439.323

8. DATORIILE CATRE BUGETUL DE STAT

SITUATIA DATORIILOR  la 31.12.2024    
INDICATOR OBLIGATII total, din care curente restante
buget de stat 512.939 271.628 241.311
facilitate credit 3.000.000 3.000.000  
furnizori 6.258.837 1.619.980 4.638.857

9. VALOAREA SUBVENTIEI

Valoarea subventiei aferente cifrei de afaceri incasata in anul 2024
INDICATOR SUMA
SUBVENTIE BUGET LOCAL 2.464.469
SUBVENTIE BUGET DE STAT 0

10.DETALIEREA SERVICIILOR SAU BUNURILOR PRODUSE DE ÎNTREPRINDERE IN INTERES PUBLIC

Societatea Uzina Termoelectrica Production Giurgiu S.A, avand sediul social in Giurgiu, Str. Gloriei, nr. 5, etaj 2, camera 10, judetul Giurgiu, s-a infiintat conform  Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Giurgiu nr. 96/28.03.2019, fiind inregistrata la registrul comertului cu numarul J52/750/2019, Cod de înregistrare fiscală: RO41227761, având ca acționari Municipiul Giurgiu și S.C.Tracum S.A, administrează sistemul de termoficare  din Municipiul Giurgiu în baza HCLM 206/25.07.2024 și a contractului de delegare nr. 70922/29.07.2024.

11. MENTIONAREA OBICTIVULUI DE POLITICA PUBLICA A INTREPRINDERII

Angajamentul UZINA TERMOELECTRICA PRODUCTION GIURGIU S.A este cel de a răspunde așteptărilor tuturor clienților săi prin asigurarea confortului termic, precum și dezvoltarea unor servicii noi care să vină în sprijinul clienților.

“Misiunea” societății este să devină un operator eficient din punct de vedere economic,  îndeplinind standardele de mediu și de siguranță prin excelență operațională și oferind facilitați  conexe care să conducă în final la maximizarea calității serviciului prestat.

Organizația poate crea un cadru adecvat pentru echilibrarea și corelarea intereselor sale  socio-economice cu cele de calitate, mediu, resursele existente putând fi disponibilizate astfel  încât să se obțină rezultatele dorite, beneficii maxime atât pe plan economic, social, cât și în  privința protecției mediului.

Managementul organizației alocă resurse și asigură disponibilitatea informațiilor  necesare desfășurării în condiții optime a activităților, respectiv proceselor, serviciilor și a  ținerii sub control a operațiilor care generează aspecte de mediu din cadrul organizației.

O premisă pentru controlul eficient al proceselor, al aspectelor de mediu determinate,  presupune descrierea acestora, identificarea tuturor operațiilor, activităților și serviciilor care  generează aspecte de mediu și determinarea punctelor critice pentru fiecare proces în parte,  operație, activitate, acestea fiind monitorizate pe baza măsurătorilor, analizelor, inspecțiilor,  controalelor operaționale, datele rezultate fiind analizate prompt și apoi sunt implementate  acțiuni corective și preventive.

Sistemul de termoficare din Municipiul Giurgiu este un sistem centralizat de alimentare  cu energie termică. Acesta asigură necesarul de energie termică pentru încălzire și preparare  apă caldă de consum pentru consumatorii urbani racordați direct la rețeaua de transport,  consumatorii casnici, instituții publice și agenți economici racordați la punctele termice.

12. DETALIEREA SITUATIILOR DE RISC / ANALIZA DE RISC DIN DOMENIUL DE ACTIVITATE AL INTREPRINDERII

GRILA DE EVALUARE A NIVELULUI DE RISC PT UNITATI FARA CERINTE MINIMALE

13. PLAN DE INTEGRITATE AL INTREPRINDERII

PLANUL DE INTEGRITATE AL UAT GIURGIU

14. RAPORT AUDITOR INDEPENDENT

RAPORT AUDITOR INDEPENDENT 2023

RAPORT AUDITOR INDEPENDENT 2024

15. RAPORT ANUAL

RAPORT ACTIVITATE 2023