1. COMPONENTA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE SI A DIRECTORILOR
- COMPONENTA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
Nr. Crt. | Nume Prenume | Functie-Statut (interimar/final) | CV | Data incepere mandat | Data terminare mandat | Remuneratie | Declaratii de avere si interese | Afiliere politica |
1 | MOISE VASILE | Presedinte CA (interimar) | CV – Moise Vasile | 30.09.2024 | 28.02.2025 | 3760 Brut/Lei | Declaratie de avere si Declaratie de interese | |
2 | IONIŢESCU CONSTANŢA | Membru CA (interimar) | CV – Ionitescu Constanta | 30.09.2024 | 28.02.2025 | 3248 Brut/Lei | Declaratie de avere si declaratie de interese | |
3 | SC PDK DINAMIK SRL- reprezentata legal prin doamna ŢONE DANIELA | Membru CA (interimar) | 30.09.2024 | 28.02.2025 | 3248 Brut/Lei |
- COMPONENTA DIRECTORILOR
Nr. Crt. | Nume Prenume | Functie-Statut (interimar / final) | CV | Data incepere mandat | Data terminare mandat | Remuneratie | Declaratii de avere si interese | Afiliere politica |
1 | VLAD GHEORGHE | Director General (interimar) | CV – Vlad Gheorghe | 01.10.2024 | 28.02.2025 | 17093 Brut/Lei | Declaratie de avere si Declaratie de interese |
- HCL MUN. GIURGIU NR. 277/2024 – NUMIRE ADMINISTRATORI PROZIVORII IN CONSILIUL DE ADMINISTRATIE
- HOTARAREA A.G.A. nr. 22 din 2024
- HOTARAREA A.G.A. nr. 23 din 2024
- DECIZIA C.A. nr. 9 din 2024
- PROCEDURA PRIN CARE S-A FACUT SELECTIA MEMBRILOR CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE/DIRECTORULUI GENERAL
– Plan de selectie – Consiliul de Administratie al U.T.P. Giurgiu S.A.
- SCRISOAREA DE ASTEPTARI
– Scrisoarea de asteptari privind Consiliul de Administratie al U.T.P. Giurgiu S.A.
- CONTRACTUL DE MANDAT
- CONTRACTE DE MANDAT CONSILIUL DE ADMINISTRATIE
MOISE VASILE – PRESEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRATIE CONTRACT DE MANDAT NR.4848/2024
IONITESCU CONSTANTA-MEMBRU COMSILIU DE ADMINISTRATIE CONTRACT DE MANDAT NR.4849/2024
SC PDK DINAMIK SRL PRIN REPREZENTANT LEGAL TONE DANIELA MEMBRU COMSILIU DE ADMINISTRATIE CONTRACT DE MANDAT NR.4850/2024
- CONTRACTUL DE MANDAT AL DIRECTORULUI GENERAL
VLAD GHEORGHE- DIRECTOR GENERAL CONTRACT DE MANDAT NR.4518/2024
- BUGETULPENTRU INVESTITII IN FIECARE DINTRE ULTIMII 3 ANI FINANCIARI
ANUL 2022 – HOTARAREA A.G.A. nr. 3 din 2022 SI HOTARAREA A.G.A. nr. 12 din 2022
ANUL 2023 – HOTARAREA A.G.A. nr. 2 din 2023
ANUL 2024 – HOTARAREA A.G.A. nr. 3 din 2024
- CHELTUIELI TOTALE CU PERSONALUL
AN FINANCIAR | CHELTUIELI PEROSNALUL |
2022 | 5.115.164 |
2023 | 6.255.634 |
2024 | 6.439.323 |
8. DATORIILE CATRE BUGETUL DE STAT
SITUATIA DATORIILOR la 31.12.2024 | |||
INDICATOR | OBLIGATII total, din care | curente | restante |
buget de stat | 512.939 | 271.628 | 241.311 |
facilitate credit | 3.000.000 | 3.000.000 | |
furnizori | 6.258.837 | 1.619.980 | 4.638.857 |
9. VALOAREA SUBVENTIEI
Valoarea subventiei aferente cifrei de afaceri incasata in anul 2024 | |
INDICATOR | SUMA |
SUBVENTIE BUGET LOCAL | 2.464.469 |
SUBVENTIE BUGET DE STAT | 0 |
10.DETALIEREA SERVICIILOR SAU BUNURILOR PRODUSE DE ÎNTREPRINDERE IN INTERES PUBLIC
Societatea Uzina Termoelectrica Production Giurgiu S.A, avand sediul social in Giurgiu, Str. Gloriei, nr. 5, etaj 2, camera 10, judetul Giurgiu, s-a infiintat conform Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Giurgiu nr. 96/28.03.2019, fiind inregistrata la registrul comertului cu numarul J52/750/2019, Cod de înregistrare fiscală: RO41227761, având ca acționari Municipiul Giurgiu și S.C.Tracum S.A, administrează sistemul de termoficare din Municipiul Giurgiu în baza HCLM 206/25.07.2024 și a contractului de delegare nr. 70922/29.07.2024.
11. MENTIONAREA OBICTIVULUI DE POLITICA PUBLICA A INTREPRINDERII
Angajamentul UZINA TERMOELECTRICA PRODUCTION GIURGIU S.A este cel de a răspunde așteptărilor tuturor clienților săi prin asigurarea confortului termic, precum și dezvoltarea unor servicii noi care să vină în sprijinul clienților.
“Misiunea” societății este să devină un operator eficient din punct de vedere economic, îndeplinind standardele de mediu și de siguranță prin excelență operațională și oferind facilitați conexe care să conducă în final la maximizarea calității serviciului prestat.
Organizația poate crea un cadru adecvat pentru echilibrarea și corelarea intereselor sale socio-economice cu cele de calitate, mediu, resursele existente putând fi disponibilizate astfel încât să se obțină rezultatele dorite, beneficii maxime atât pe plan economic, social, cât și în privința protecției mediului.
Managementul organizației alocă resurse și asigură disponibilitatea informațiilor necesare desfășurării în condiții optime a activităților, respectiv proceselor, serviciilor și a ținerii sub control a operațiilor care generează aspecte de mediu din cadrul organizației.
O premisă pentru controlul eficient al proceselor, al aspectelor de mediu determinate, presupune descrierea acestora, identificarea tuturor operațiilor, activităților și serviciilor care generează aspecte de mediu și determinarea punctelor critice pentru fiecare proces în parte, operație, activitate, acestea fiind monitorizate pe baza măsurătorilor, analizelor, inspecțiilor, controalelor operaționale, datele rezultate fiind analizate prompt și apoi sunt implementate acțiuni corective și preventive.
Sistemul de termoficare din Municipiul Giurgiu este un sistem centralizat de alimentare cu energie termică. Acesta asigură necesarul de energie termică pentru încălzire și preparare apă caldă de consum pentru consumatorii urbani racordați direct la rețeaua de transport, consumatorii casnici, instituții publice și agenți economici racordați la punctele termice.
12. DETALIEREA SITUATIILOR DE RISC / ANALIZA DE RISC DIN DOMENIUL DE ACTIVITATE AL INTREPRINDERII
13. PLAN DE INTEGRITATE AL INTREPRINDERII
– PLANUL DE INTEGRITATE AL UAT GIURGIU
14. RAPORT AUDITOR INDEPENDENT
– RAPORT AUDITOR INDEPENDENT 2023
15. RAPORT ANUAL